۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۶۴۳۳۷۵
مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر مطرح کرد؛

ضدعفونی پمپ بنزین‌ها و پارک ها| ضرورت رعایت قرنطینه خانگی

ضدعفونی پمپ بنزین‌ها و پارک ها| ضرورت رعایت قرنطینه خانگی
حجت الاسلام موسی پور گفت: تاکنون پمپ بنزین ها، عابربانک ها، پارک‌ها و مغازه‌های نقاط شلوغ شهر ضدعفونی شدند.
حجت الاسلام محمدحسن موسی پور، مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: طلاب مدرسه جهاد را منحصر به کمک رسانی در ایام سیل نمی‌دانند بلکه هر جا نیاز باشد در حد توان یاریگر خواهند بود.

مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با بیان اینکه طلاب مدرسه در شرایط کنونی یاریگر کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها هستند، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه در مقابله با کرونا ویروس به ضدعفونی مساجد می‌پردازند تا شرکت کنندگان در نماز با خیالی راحت به اقامه نماز بپردازند.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به اینکه همه مساجد شهرستان ضدعفونی می‌شوند، گفت: پس از اتمام مساجد، ضدعفونی اماکن عمومی پرتردد صورت می‌گیرد و تاکنون پمپ بنزین ها، عابربانک ها، پارک‌ها و مغازه‌های نقاط شلوغ شهر نیز ضدعفونی شدند.

وی با بیان اینکه با توکل بخدا و توسل به اهل بیت (ع) کرونا را شکست می‌دهیم، عنوان داشت: ضدعفونی اماکن تنها راه ریشه کنی نیست بنا به گفته رهبری هر اقدامی که سبب گسترش و پیشرفت ویروس کرونا شود، حرام است؛ از این رو مسائل بهداشتی رعایت شوند.

مسؤول اجرایی مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با تأکید بر ضرورت رعایت قرنطینه خانگی تصریح کرد: هیچ کس از قرنطینه شدن خوشحال نیست، اما برای از دست ندادن عزیزان باید توصیه‌های پزشکی را رعایت کرد ضمن اینکه دعا و استغاثه به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه و ادعیه مرتبط با ایام رجب و شعبان فراموش نشود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات